torstai 26. elokuuta 2010

Kysymyksiin vastauksia:)

Miten opiskelu on lähteny käyntiin????

hymmmmm...hieman sekavissa merkeissä, onko mun neljäs päivä koulussa..joten toisaalta aikas kurja;( mut kaipa mie pääsen jyvälle mitä piti tehä, missä ja milloin piti olla olematta!!:))

Mutta koulu vaikuttaa mukvalta, ruoka on hyvää..vaikka perunaa ja salatti onnkin vaan popsinu:)NAMS:))

Työ luokka tyypit ootte kansa kivoi..joten ryhmäytymis päivä levillä..esim. Wanhassa porossa kun se aukee..on kivan näkönen lämmin paikka jossa voidaan humaltua yhdessä:))) jeij!!

Mutta joo haluisn leikkiä jotain leikkejä..tutustumisleikkejä!!! ja piiri..laulu ja muita leikkejä:)

mutta kaipa myö jotain tehään sillon ens viikolla kun ollaan siel retkipäivällä:)) JEEEEEEEEE NAPAPIIRIN SANKARIT:D

1 kommentti: