Alik Pentin raportti koulun aloituksesta
10.8.2010 sain salaperäisen puhelun, jossa lyhyesti todettiin että minut olivat valittu tehtävää ja minun tulisi ilmoittautua aktiviseen koulunkäyntii 11.8.2010 klo 11 koulun ruokalassa. Tehtyäni nopean tilannearvion ja hankittuani tarvittavan materiaalin aloitin noin kahden vuoden pituisen opiskelun. Opetustoimi aloitettiin ensiapukoulutuksella, josta voi päätellä että ryhmämme lähetettäisiin pian kohti vaaroja ja vaikeita tehtäviä. Jo koulustuksen vaiheessa kärsimme ensimmäisen miestappiomme, vaikka emme kerenneet edes tutustumaan hänen kunnolla muistelemme häntä lämmöllä. Pian jatkoimme opintoja tietotekniikan ihmeellisessä maailmassa, valitettavasti suurin osa siitä valtavasta tiedon määrästä meni niin sanotusti "yli hilseen". Tosin ei mitään ylitsepääsemätöntä. Koulun tarjoama ruoka on kuulemma ollut ehdottomasti kaikki kriteerit täyttävää ja moitteetonta murkinaa.
Muuten on ollut tosi nastaa. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti