maanantai 23. elokuuta 2010

Tervetuloa Blogiin!

Nuva10 blogi on perustettu opintojenne ajaksi, osallistujina ovat kaikki nuva10 opiskelijat + opettajanne Esa Keränen.

Ensimmäinen blogi tehtävä:
Oletko koskaan kirjoittanut tai seuraanut blogeja?
Voisiko opiskelussa/koulussa hyödyntää blogin käyttöä?

Sofia

3 kommenttia:

  1. En ole koskaan kirjottanut tai seurannut blogeja, ja miksipä ei voisi käyttää opiskelussakin..

    Emilia

    VastaaPoista
  2. Mie olen kyllä seurannu blogeja, mutta enpäs ole itte kirjotellu.....

    Voipii tieteski käyttää.

    -Henna

    VastaaPoista
  3. muutamia blogeja kyllä vaihtelevalla menestyksellä:))
    mut mielummin ei niitä blogi hässäköuitä..liikaa muistettavaa että missä pitäis käydä kattoo ja mitä pitäis tehä...jne!!:))
    mut juup..

    VastaaPoista