Nuva10 blogi on perustettu opintojenne ajaksi, osallistujina ovat kaikki nuva10 opiskelijat + opettajanne Esa Keränen.
Ensimmäinen blogi tehtävä:
Oletko koskaan kirjoittanut tai seuraanut blogeja?
Voisiko opiskelussa/koulussa hyödyntää blogin käyttöä?
Sofia
En ole koskaan kirjottanut tai seurannut blogeja, ja miksipä ei voisi käyttää opiskelussakin..
VastaaPoistaEmilia
Mie olen kyllä seurannu blogeja, mutta enpäs ole itte kirjotellu.....
VastaaPoistaVoipii tieteski käyttää.
-Henna
muutamia blogeja kyllä vaihtelevalla menestyksellä:))
VastaaPoistamut mielummin ei niitä blogi hässäköuitä..liikaa muistettavaa että missä pitäis käydä kattoo ja mitä pitäis tehä...jne!!:))
mut juup..