torstai 26. elokuuta 2010
Opiskelun käyntiin lähteminen
Olen opiskellut vasta viikon verran nuva puolta. Opiskelu on lähtenyt suht hyvin käyntiin. On tullut perus kerrattua word, excel ja powerpoint. Lisäksi kävimme kaksi päiväisen ensiapu 2 opintoja. Ensiapu tunneilta opin paljon kaikkea uutta ja mielenkiintoista.
Kysymyksiin vastauksia:)
Miten opiskelu on lähteny käyntiin????
hymmmmm...hieman sekavissa merkeissä, onko mun neljäs päivä koulussa..joten toisaalta aikas kurja;( mut kaipa mie pääsen jyvälle mitä piti tehä, missä ja milloin piti olla olematta!!:))
Mutta koulu vaikuttaa mukvalta, ruoka on hyvää..vaikka perunaa ja salatti onnkin vaan popsinu:)NAMS:))
Työ luokka tyypit ootte kansa kivoi..joten ryhmäytymis päivä levillä..esim. Wanhassa porossa kun se aukee..on kivan näkönen lämmin paikka jossa voidaan humaltua yhdessä:))) jeij!!
Mutta joo haluisn leikkiä jotain leikkejä..tutustumisleikkejä!!! ja piiri..laulu ja muita leikkejä:)
mutta kaipa myö jotain tehään sillon ens viikolla kun ollaan siel retkipäivällä:)) JEEEEEEEEE NAPAPIIRIN SANKARIT:D
hymmmmm...hieman sekavissa merkeissä, onko mun neljäs päivä koulussa..joten toisaalta aikas kurja;( mut kaipa mie pääsen jyvälle mitä piti tehä, missä ja milloin piti olla olematta!!:))
Mutta koulu vaikuttaa mukvalta, ruoka on hyvää..vaikka perunaa ja salatti onnkin vaan popsinu:)NAMS:))
Työ luokka tyypit ootte kansa kivoi..joten ryhmäytymis päivä levillä..esim. Wanhassa porossa kun se aukee..on kivan näkönen lämmin paikka jossa voidaan humaltua yhdessä:))) jeij!!
Mutta joo haluisn leikkiä jotain leikkejä..tutustumisleikkejä!!! ja piiri..laulu ja muita leikkejä:)
mutta kaipa myö jotain tehään sillon ens viikolla kun ollaan siel retkipäivällä:)) JEEEEEEEEE NAPAPIIRIN SANKARIT:D
Eskon Koulun Aloitus raportti
Alik Pentin raportti koulun aloituksesta
10.8.2010 sain salaperäisen puhelun, jossa lyhyesti todettiin että minut olivat valittu tehtävää ja minun tulisi ilmoittautua aktiviseen koulunkäyntii 11.8.2010 klo 11 koulun ruokalassa. Tehtyäni nopean tilannearvion ja hankittuani tarvittavan materiaalin aloitin noin kahden vuoden pituisen opiskelun. Opetustoimi aloitettiin ensiapukoulutuksella, josta voi päätellä että ryhmämme lähetettäisiin pian kohti vaaroja ja vaikeita tehtäviä. Jo koulustuksen vaiheessa kärsimme ensimmäisen miestappiomme, vaikka emme kerenneet edes tutustumaan hänen kunnolla muistelemme häntä lämmöllä. Pian jatkoimme opintoja tietotekniikan ihmeellisessä maailmassa, valitettavasti suurin osa siitä valtavasta tiedon määrästä meni niin sanotusti "yli hilseen". Tosin ei mitään ylitsepääsemätöntä. Koulun tarjoama ruoka on kuulemma ollut ehdottomasti kaikki kriteerit täyttävää ja moitteetonta murkinaa.
Muuten on ollut tosi nastaa. :)
10.8.2010 sain salaperäisen puhelun, jossa lyhyesti todettiin että minut olivat valittu tehtävää ja minun tulisi ilmoittautua aktiviseen koulunkäyntii 11.8.2010 klo 11 koulun ruokalassa. Tehtyäni nopean tilannearvion ja hankittuani tarvittavan materiaalin aloitin noin kahden vuoden pituisen opiskelun. Opetustoimi aloitettiin ensiapukoulutuksella, josta voi päätellä että ryhmämme lähetettäisiin pian kohti vaaroja ja vaikeita tehtäviä. Jo koulustuksen vaiheessa kärsimme ensimmäisen miestappiomme, vaikka emme kerenneet edes tutustumaan hänen kunnolla muistelemme häntä lämmöllä. Pian jatkoimme opintoja tietotekniikan ihmeellisessä maailmassa, valitettavasti suurin osa siitä valtavasta tiedon määrästä meni niin sanotusti "yli hilseen". Tosin ei mitään ylitsepääsemätöntä. Koulun tarjoama ruoka on kuulemma ollut ehdottomasti kaikki kriteerit täyttävää ja moitteetonta murkinaa.
Muuten on ollut tosi nastaa. :)
maanantai 23. elokuuta 2010
Ihan pihalla
Häh. No en oo lukenu, enkä lue!! Johon tässä menee sekaisin näitten nykyajan systeemien kanssa. Ennen vanhaa kaikki oli paremmin kun vaa piirtoheittimeltä tuijotettiin karseita kalvoja, nyt on kaikki niin digi digi että voi elämä.
Esko
Esko
Tervetuloa Blogiin!
Nuva10 blogi on perustettu opintojenne ajaksi, osallistujina ovat kaikki nuva10 opiskelijat + opettajanne Esa Keränen.
Ensimmäinen blogi tehtävä:
Oletko koskaan kirjoittanut tai seuraanut blogeja?
Voisiko opiskelussa/koulussa hyödyntää blogin käyttöä?
Sofia
Ensimmäinen blogi tehtävä:
Oletko koskaan kirjoittanut tai seuraanut blogeja?
Voisiko opiskelussa/koulussa hyödyntää blogin käyttöä?
Sofia
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)