torstai 26. elokuuta 2010

Opiskelun käyntiin lähteminen

Olen opiskellut vasta viikon verran nuva puolta. Opiskelu on lähtenyt suht hyvin käyntiin. On tullut perus kerrattua word, excel ja powerpoint. Lisäksi kävimme kaksi päiväisen ensiapu 2 opintoja. Ensiapu tunneilta opin paljon kaikkea uutta ja mielenkiintoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti