Olen opiskellut vasta viikon verran nuva puolta. Opiskelu on lähtenyt suht hyvin käyntiin. On tullut perus kerrattua word, excel ja powerpoint. Lisäksi kävimme kaksi päiväisen ensiapu 2 opintoja. Ensiapu tunneilta opin paljon kaikkea uutta ja mielenkiintoista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti