maanantai 23. elokuuta 2010

Ihan pihalla

Häh. No en oo lukenu, enkä lue!! Johon tässä menee sekaisin näitten nykyajan systeemien kanssa. Ennen vanhaa kaikki oli paremmin kun vaa piirtoheittimeltä tuijotettiin karseita kalvoja, nyt on kaikki niin digi digi että voi elämä.

Esko

1 kommentti:

  1. Olen täysin samaa mieltä, eihän tässä pysy hullukaan mukana!

    VastaaPoista