NUVA10
maanantai 23. elokuuta 2010
Ihan pihalla
Häh. No en oo lukenu, enkä lue!! Johon tässä menee sekaisin näitten nykyajan systeemien kanssa. Ennen vanhaa kaikki oli paremmin kun vaa piirtoheittimeltä tuijotettiin karseita kalvoja, nyt on kaikki niin digi digi että voi elämä.
Esko
1 kommentti:
Anonyymi
23. elokuuta 2010 klo 2.59
Olen täysin samaa mieltä, eihän tässä pysy hullukaan mukana!
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Olen täysin samaa mieltä, eihän tässä pysy hullukaan mukana!
VastaaPoista